فروش ویژه چرم گاوی طبیعی

فروش ویژه چرم گاوی طبیعی با بالاترین درجه کیفی از جانب بهترین عرضه کننده انجام می شود. این نوع کالا ارزش زیادی داشته و در همین حال، آن را ارائه دهنده در رنگ های متنوعی پخش می کند. باید بگوییم که خرید چرم گاوی طرح دار نیز از مجموعه معتبر امکان پذیر است. آنها را مشتریان مثل تاجران داخلی و خارجی می توانند به صورت عمده و با نرخ های روز به دست آورند.

فروش ویژه چرم گاوی طبیعی

4 مورد از خصوصیات چرم گاوی طرح دار

4 مورد از خصوصیات چرم گاوی طرح دار در اینجا به 4 مورد از خصوصیات چرم گاوی طرح دار اشاره می کنیم. این محصولات در اصل صاف و کاملاً یکدست می باشند. ولی طی فرایندی در هنگام دباغی به مدل های گوناگونی که بیشتر در بازار به افکتی، لانه زنبوری، کورکودیلی‌، فلسی‌ و غیره مشهور هستند، در می آیند. اما ویژگی های آن را می توان به این صورت بیان نمود:

  • اگر به صورت درست پوست دباغی شده و به چرم در آمده باشد، از کیفیت عالی برخوردار است.
  • استحکام بالایی دارد و همین مسئله سبب می شود تا محصولات تولید شده از آن، عمر طولانی داشته باشند.
  • در برابر کشش نیز مقاوم هستند.
  • در رنگ های متنوع از جمله قهوه ای، کرم، مشکی، سفید، نارنجی، زرشکی و غیره تولید می گردند.

باید گفت که از چنین چرم هایی اصولاً در دوخت انواع اکسسوری مثل کیف، کمربند، تسمه، دست بند‌ و همینطور پوشاکی مثل پالتو و کاپشن استفاده می نمایند. البته نباید فراموش کرد که کاربرد زیادی در تولید کفش دارند.

به هر صورت، این نوع خاص از چرم را می توان در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تهیه کرد و در امور گوناگونی که به آنها اشاره کردیم، کار گرفت.

چگونه چرم گاوی طبیعی خوب بخریم ؟

چگونه چرم گاوی طبیعی خوب بخریم ؟ یکی از پرسش هایی که اغلب مشتریان مطرح می کنند، این است که چگونه چرم گاوی طبیعی خوب بخریم؟ به نکات گوناگونی باید در این زمینه دقت نمایید. مهمترین مسئله، نوع فرآوری است که چرم های مرغوب از بافت متراکم و مستحکمی برخوردارند. یعنی کشش خوبی دارند که می توانید آنها را با کشیدن به دو طرف تست کنید.

از جهتی دیگر، رنگ آمیزی خوبی داشته باشند. البته نوع چرم های ورنی و صاف با اشبالت فرق می کند. اشبالت ها محصولاتی هستند که سطح شان‌ دارای پرز بوده و فرق زیادی از نظر شکل ظاهری با بقیه دارد.

و این که حتماً از بهترین فروشنده آن را بخرید که برندهای مطرح را عرضه می نماید. اما اگر کارتان بازرگانی چنین کالاهایی است می توانید به صورت کلی نوع درجه یک را از این مجموعه به دست آورید. برای تهیه جزئیاتی بیشتر درباره قیمت و چگونگی معامله قادر هستید تا با فروشنده به طور مستقیم تماس بگیرید.