فروش کلی چرم بزی خام

چرم یک متریال بسیار کارآمد و مفید است، که انسان ها از آن برای تولید کردن وسایل و پوشاک خود استفاده می کنند. این ماده را از پوست حیوانات مختلفی تولید می کنند و یکی از انواع آن، چرم بزی است. چرم بدست آمده از پوست بز، به دلیل لطافتی که دارد، بیشتر برای تولید لباس و وسایل خانم ها مور استفاده قرار می گیرد. فروش کلی چرم بزی خام، در مراکز پخش این محصول، با نرخ تولیدی انجام می شود.

 

همه چیز درباره چرم بزی کراست

همه چیز درباره چرم بزی کراست آیا تا به حال واژه چرم بزی کراست به گوشتان خورده است و با آن آشنایی دارید؟ ما در این بخش همه چیز را درباره این محصول به شما عرض می کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرم کراست بزی، محصولی است که بعد از انجام دادن تمام مراحل دباغی و فراوری بر روی پوست بز حاصل می شود، اما هنوز هیچ رنگی به آن اضافه نشده است. پس این محصول چرم کاملا طبیعی بدون رنگ است. این نوع چرم عمدتا به رنگ خاکستری دیده می شود، اما در صورت لزوم، ممکن است رنگ کرمی یا سیاه به آن بزنند.

معمولا دو نوع از این محصول وجود دارد، که با نام های کراست کرومی یا کراست گیاهی شناخته می شوند. این نام گذاری بر اساس موادی است که برای انجام دباغی استفاده شده است، که تاثیر مستقیمی در کیفیت محصول دارد.

از چنین محصولی، برای ساختن آثار تزئینی و هنری استفاده می شود. به عنوان مثال وقتی بخواهند بر روی چرم کنده کاری یا طراحی انجام دهند، از چرم بزی کراست استفاده می کنند. از دیگر کاربرد های این محصول نیز تولید کردن ابزار و لوازم موسیقی است.

در اکثر موارد، مراکز تجاری، از این محصول برای صادرات بهره می گیرند. چرا که میزان خرید و فروش چرم کراست بزی در بازار های بین المللی خیلی بیشتر از چرم های خام یا انواع محصولات چرمی است.

قیمت روز چرم بزی خام

قیمت روز چرم بزی خام چرم بزی خام محصولی است که هنوز به طور کامل دباغی نشده است. تنها پوستی است که پاکسازی شده و پشم، کرک و موهای آن جدا شده است. این نوع چرم، عمدتا توسط تولید کننده های محصولات چرمی، به صورت عمده خریداری میشود و بعد ها تغییرات دلخواه بر روی آن صورت می گیرد.

به روز ترین قیمت چرم بزی خام، به ضخامت و کیفیت محصول، کارهای صورت گرفته بر روی پوست، روش دباغی، متراژ چرم، حجم و روش خرید محصول و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. همچنین عواملی مانند رنگ چرم و  سن و اندازه بز که بر روی کیفیت آن تاثیر می گذارد نیز، در تعیین نرخ نهایی این محصول موثرند.