فروش کلی چرم بز کراست

چرم بز کراست نوعی از چرم می باشد که دباغی شده اند اما هیچگونه رنگ و طرح بر روی آن ها زده نشده و به صورت خام و ساده می باشند. چرم بزی با جنسی نرم و لطیف و تار و پود های منعطفی که دارد که دوخت بسیاری از کیف های پول کمربند های زنانه و انواع صندل های مختلف استفاده می شوند.

فروش کلی چرم بز کراست با قیمت های بسیار ارزان و استثنائی صورت می گیرد.

فروش کلی چرم بز کراست

5 ویژگی مهم چرم بزی طبیعی

5 ویژگی مهم چرم بزی طبیعی انواع چرم بزی طبیعی در بازار این روز ها وجود دارد. چرم های طبیعی جنس ها و دوام های بیشتر و بالاتری داشته و طول عمر طولانی دارند. چرم بزی کراست نازک است و قطر و ضخامت کمی دارد و به راحتی خم می شود و در عین حال مستحکم و منعطف است و به مرور زمان با استفاده زیاد از آن ها، روی آن ها خط نمی افتد. این چرم ها دباغی شده اند اما هنوز رنگ آمیزی نشده اند و خام هستند.

برای تشخیص چرم بزی درجه یک از سایر چرم ها کافی است شعله آتش روی آن ها گرفته شود و اگر چرم آتش گرفت، مصنوعی است و اگر آتش نگرفت طبیعی می باشد. از چرم بز در دوخت انواع کیف های پول، کاپشن ها، پالتو ها و یا حتی بارانی ها و انواع دستکش های مردانه و زنانه استفاده می شود و بسیار منعطف هستند.

چرم بز کراست را از کجا بخریم؟

چرم بز کراست را از کجا بخریم؟ واحد خرید انواع چرم بز “پا” می باشد. هر پا چرمی تقریبا به اندازه یک مستطیل بیست سانتی متری در بیست سانتی متری می باشد. و قیمت های مختلفی برای انواع پا ها وجود دارد. چرم های مصنوعی به دلیل اینکه کارخانه ای هستند و جنس نازکی دارند قیمت ارزان تر و به صرفه تری دارند. چرم های مصنوعی به صورت متری خرید و فروش می شوند و مانند چرم های طبیعی به صورت پا خرید و فروش نمی شوند. قیمت چرم بزی به طور کلی به مصنوعی یا طبیعی بودن آن ها بستگی دارد. چرم های بز کراست را می‌ توان از کارگاه های چرم سازی و کارگاه های تولیدی انواه کیف و کفش ها تهیه کرد و یا می توان از کارگاه های دباغی آن ها را تهیه کرد.

خرید چرم بزی و انواع چرم های مصنوعی به صورت های کلی و عمده و یا به صورت در متراژ های کمتر و همچنین گاهی به اندازه یک پوست کامل بز معامله می شوند. در برخی موارد این چرم ها به صورت کیلویی نیز خرید و فروش می شوند و بیشتر شامل چرم های باقی مانده از بسته های دیگر‌ و یا دور ریز ها می باشد.