قیمت انواع چرم شترمرغ ایرانی

چرم شترمرغ ایرانی به دلیل شیارهای برجسته مانندی که روی آن وجود دارد، یکی از زیباترین و گران ترین نمونه های چرم است. قیمت چرم شتر مرغ ایرانی بسته به کیفیت، ضخامت و نوع فرآوری این محصول می تواند متفاوت باشد. از این چرم در تهیه انواع کیف چرم، کفش، پالتو و کاپشن استفاده می شود. به دلیل خاص بودن چرم شترمرغ، محصولاتی که از این چرم ساخته می شوند، غالبا قیمت گرانی دارند. 

قیمت انواع چرم شترمرغ ایرانی

چرم شترمرغ ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

چرم شترمرغ ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که اشاره شد چرم شترمرغ ساده و طرح دار به دلیل ویژگی های خاص از مرغوب ترین نمونه های چرم است.

متراکم بودن بافت این چرم سبب استحکام و ماندگاری بالای چرم شتر مرغ شده است. استحکام چرم شترمرغ چندین برابر چرم گاوی است.

انعطاف و نرمی همچنین لطافت چرم شتر مرغ ممتاز وصف ناپذیر است. به همین منظور از این چرم در تهیه کیف، پالتو و کاپشن چرمی استفاده می شود.

مقاومت در برابر گرما و رطوبت از ویژگی های مهم چرم شتر مرغ ممتاز است. این چرم در مقابل تغییرات دمایی کیفیت خود را از دست نداده و دچار ترک خوردگی و پوسته شدن نمی شود.

اما مهمترین ویژگی چرم شتر مرغ که‌ آن را از سایر چرم ها متمایز کرده است، وجود شیارها و برجستگی هایی است که‌ در این چرم دیده می شود. 

خرید آسان چرم شترمرغ ایرانی

خرید آسان چرم شترمرغ ایرانی اگر چه چند سالی بیش نیست که پرورش شتر مرغ  به منظور بهره گیری از چرم، گوشت‌ و تخم آن در کشور ما به صورت گسترده آغاز شده است، اما چرم شترمرغ ایرانی خیلی زود جایگاه خود را در بازار فروش برای تولید انواع محصولات چرمی پیدا کرد.

تولید کنندگانی که در زمینه تولید انواع چرم شتر مرغ فعالیت می کنند، بازارهای فروش مختلفی برای تولیدات خود دارند.

در واقع ایجاد شرایطی برای خرید آسان و ارزان چرم شترمرغ از مهمترین اهداف تولید کنندگان این محصول است.

خرید آسان چرم شترمرغ از طریق فروشگاه های اینترنتی با سفارش این محصول به صورت آنلاین و غیر حضوری می تواند صورت گیرد.

برخی از تولید کنندگان چرم شتر مرغ نیز سایت هایی را برای فروش تولیدات خود راه اندازی کرده اند که خریداران عمده می توانند با ثبت سفارشات  خود، خرید چرم شتر مرغ را با اطمینان از کیفیت و اصل بودن این محصول انجام دهند.

اما تولید کنندگان چرم شترمرغ، نمایندگی فروش تولیدات خود را در اختیار مراکزی قرار داده اند که خریداران عمده‌ با مراجعه حضوری به این مراکز نیز می توانند خریدی آسان و راحت داشته باشند.

 خرید چرم شترمرغ از عرضه کنندگان مستقیم این محصول به قیمت تولید شده صورت می گیرد.