قیمت انواع چرم گاوی اصفهان

چرم گاوی اصفهان دارای مقاومت بالایی بوده و جزء چرم‌های محکم و بادوام محسوب می‌شود از این محصول برای تهیه کیف، کفش، کمربند، مبلمان و…… استفاده می شود این چرم از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار می باشد. قیمت چرم گاوی اصفهان در انواع مختلف با توجه به تنوع و کیفیت های متفاوت متغیر می باشد به طوری که اگر چرم از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن هم در مقایسه با چرم های بی کیفیت بالاتر می‌باشد.

قیمت انواع چرم گاوی اصفهان

خصوصیات چرم گاوی ساده باکیفیت

خصوصیات چرم گاوی ساده باکیفیت چرم گاوی دارای بافت متراکم و فشرده می باشد که همین باعث استحکام و مقاومت بالای چرم می شود استفاده از چرم گاوی برای تولید کفش های متنوع در مدل های مردانه و زنانه، انواع کیف، دستکش های مردانه و زنانه به دلیل استحکام آن می باشد. این چرم کاربردهای فراوانی داشته و ضخامت های متنوعی دارد و به صورت نرم و خشک ارائه می‌شود.

یکی از جرم های فراوان در بازارهای داخلی و خارجی چرم‌ گاوی بوده و همین موضوع باعث قیمت ارزان آن در مقایسه با چرم های دیگر شده است تشخیص چرم گاوی به راحتی با لمس کردن صورت می‌گیرد. یکی از پر استفاده ترین و پرکاربرد ترین نوع چرم در جهان شناخته شده و به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارد از استقبال بی نظیری برخوردار است.

خصوصیات منحصر به فرد چرم گاوی باعث شده که برای تولیدات محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد قیمت ارزان این چرم نباید باعث شود که مصرف کننده در مورد کیفیت آن دچار تردید شود. در ادامه به بررسی خصوصیات چرم گاوی ساده می پردازیم.

  1. چرم گاوی ساده با کیفیت و مرغوب دارای جنس های محکم و مقاوم بوده که دلیل آن تراکم بالای الیاف چرمی می باشد.
  2. این چرم دارای سطح صاف و یکدست بوده و هیچگونه پارگی ندارد. پشت این چرم پرزهای یکسان وجود دارد.
  3.  ضخامت چرم گاوی بالا بوده اما با توجه به کارایی آن می‌تواند متغیر هم باشد.
  4. با توجه به کاربرد و کیفیت این چرم از قیمت مناسب در مقایسه با چرم های دیگر برخوردار می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت چرم گاوی اصفهان

عوامل موثر بر قیمت چرم گاوی اصفهان چرم گاوی با توجه به کاربرد آن در تولید محصولات، از قیمت مناسبی برخوردار می‌شود که البته ناگفته نماند عواملی بر تعیین قیمت چرم تأثیر به سزایی دارد.

نوع چرم یکی از عوامل مؤثر بر تعیین قیمت چرم می باشد کیفیت های مختلف باعث شده چرم گاوی از نظر قیمت متفاوت باشد به عبارت دیگر هر چه چرم از درجه کیفیت بالاتری برخوردار باشد بدون شک تأثیر زیادی بر قیمت آن می‌گذارد. یکی از عوامل مؤثر دیگر بر قیمت چرم، فینیش چرم است همچنین نوسانات بازار هم می تواند یک عامل تأثیر گذار بر قیمت چرم باشد.