قیمت انواع چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی طبیعی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع چرم موجود در بازار می باشد. چرم گاوی با جنس محکم و تار و پود مستحکمی که دارد که دوخت بسیاری از کیف های اداری، کمربند های مردانه و زنانه، کفش ها و بوت های مختلف استفاده می شوند. 

قیمت انواع چرم گاوی طبیعی به مقدار اندازه و متراژ ‌و جنس و طرح و رنگ های آن ها بستگی دارد.

قیمت انواع چرم گاوی طبیعی

باکیفیت ترین انواع چرم گاوی ساده کدامند؟

باکیفیت ترین انواع چرم گاوی ساده کدامند؟ انواع چرم گاوی ساده طبیعی و مصنوعی در بازار این روز ها وجود دارد. چرم های طبیعی جنس و دوام بیشتر و بالاتری داشته و طول عمر طولانی دارند. اما چرم های مصنوعی نازک هستند و جنس شان مانند پارچه است و با کوچکترین ضربه ای پاره می شود. علاوه بر چرم گاو که طرفداران زیادی دارد و کیفیت بالایی داشته و در دوخت بسیاری از اجناس استفاده می شود، چرم های گاوی ساده ظاهر و سطحی مسطح و بدون پستی و بلندی داشته و بسیار نرم می باشند.

چرم گاوی ضخیم است و قطر زیادی دارد و به راحتی خم نمیشود و مستحکم است. از چرم گاوی در دوخت کیف های اداری و انواع کمربند ها استفاده می شود زیرا این اجناس احتیاج به ایستایی قابل توجهی دارند و چرم گاوی این امکان را فراهم می کند. چرم های با کیفیت گاوی چرم هایی هستند که ضخیم باشند، اگر چرم گاوی نازک و شکننده بود، آن چرم از کیفیت کافی و لازم برخوردار نبوده و در دراز مدت ساییده می شود. چرم های گاوی خوب پس از گذشت مدتی بر روی خود خط های مختلف نمی اندازند و یکدست باقی می مانند.

عرضه کنندگان برتر چرم گاوی طبیعی

عرضه کنندگان برتر چرم گاوی طبیعی واحد خرید چرم گاو “پا” می باشد. هر پا تقریبا به اندازه یک مستطیل بیست سانتی متری در ده سانتی متری می باشد. چرم های گاوی طبیعی نسبت به چرم های مصنوعی قیمت گران تری دارند. چرم های مصنوعی به دلیل اینکه کارخانه ای هستند و جنس نازکی دارند قیمت ارزان تر و به صرفه تری دارند. چرم های مصنوعی به صورت متری خرید و فروش می شوند و مانند چرم های طبیعی به صورت پا خرید و فروش نمی شوند.

عرضه چرم گاوی و خرید و فروش انواع چرم های طبیعی و مصنوعی به صورت های کلی و عمده و یا به صورت در متراژ های کمتر و همچنین گاهی به اندازه یک پوست کامل بز و یا گاو معامله می شوند. در برخی موارد این چرم ها به صورت کیلویی نیز خرید و فروش می شوند و بیشتر شامل چرم های باقی مانده از بسته های دیگر‌ و یا دور ریز ها می باشد.