قیمت انواع چرم گاو درجه یک

چرم گاو درجه یک یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم موجود در بازار ها می باشد. چرم گاوی با جنسی محکم و تار و پود مستحکمی که دارد در دوخت بسیاری از کیف های اداری، کمربند های مردانه و زنانه، کفش ها و بوت های مختلف استفاده می شوند. قیمت انواع چرم گاو درجه یک با توجه به طبیعی بودن یا مصنوعی بودن آن ها متغیر می باشد و طیف گسترده ای از قیمت را شامل می شوند.

قیمت انواع چرم گاو درجه یک

مشخصات چرم گاو طبیعی باکیفیت

مشخصات چرم گاو طبیعی باکیفیت  انواع چرم گاو طبیعی و مصنوعی در بازار این روز های چرم وجود دارد. چرم های طبیعی جنس و دوام بیشتر و بالاتری داشته و از‌ کیفیت بسیار خوبی بهره مند می باشند و طول عمر بسیار طولانی دارند. اما چرم های مصنوعی نازک هستند و جنس شان مانند پارچه است و با کوچکترین ضربه ای پاره می شود. علاوه بر چرم گاو که طرفداران زیادی دارد و کیفیت بالایی داشته و در دوخت بسیاری از اجناس استفاده می شود.

چرم گاوی ضخیم و قطور می باشد و به راحتی خم نشده و مستحکم است. از چرم های مختلف گاوی در دوخت و تولید انواع کیف های اداری و پاسپورتی، انواع کمربند های‌ مردانه و زنانه استفاده می شود زیرا این اجناس احتیاج به ایستایی بسیار زیادی داشته و چرم گاوی این امکان را فراهم می کند. چرم های گاوی طبیعی درجه یک سطح صاف و یکدستی دارند و به مرور زمان و استفاده های زیاد، بر روی آن ها خط نمی افتد و ظاهر خود را حفظ می کند. 

خرید بی واسطه چرم گاو درجه یک

خرید بی واسطه چرم گاو درجه یک واحد خرید انواع چرم های گاوی “پا” می باشد. هر پا تقریبا به اندازه یک مستطیل بیست سانتی متری در دوازده سانتی متری می باشد. چرم های گاوی طبیعی نسبت به چرم های مصنوعی قیمت گران تری دارند. چرم های مصنوعی به دلیل اینکه کارخانه ای هستند و جنس نازکی دارند قیمت ارزان تر و به صرفه تری دارند. چرم های مصنوعی به صورت متری خرید و فروش می شوند و مانند چرم های طبیعی به صورت پا خرید و فروش نمی شوند. خرید چرم گاو طبیعی و‌ درجه یک در انواع طرح ها و رنگ ها انجام می شود.

 خرید و فروش انواع چرم های طبیعی و مصنوعی درجه یک به صورت های کلی و عمده به صورت بی واسطه و با قیمت مناسب و به صرفه و یا در متراژ های کمتر و همچنین گاهی به اندازه یک پوست کامل بز و یا گاو معامله می شوند. در برخی موارد این چرم ها به صورت کیلویی و بسته ای نیز خرید و فروش می شوند و بیشتر شامل چرم های باقی مانده از بسته های دیگر‌ و یا دور ریز ها می باشد.