قیمت بهترین چرم شترمرغ ایرانی

قیمت بهترین چرم شترمرغ ایرانی به کیفیت چرم بستگی دارد. چرم شتر مرغ را از پوست شترمرغ تهیه می کنند. این چرم از مرغوبیت بالایی بهره می برد. چرم شترمرغ به کشور های خارجی نیز صادر می شود از این چرم برای تولید کردن چکمه و کالاهای لوکس استفاده می کنند دوام و مقاومت محصولات تهیه شده از این چرم بیشتر می باشد. 

قیمت بهترین چرم شترمرغ ایرانی

چرم شترمرغ اصل چه ویژگی هایی دارد؟

چرم شترمرغ اصل چه ویژگی هایی دارد؟ چرم شترمرغ اصل یکی از چرم های طبیعی می باشد. چرم شترمرغ دارای برجستگی هایی به نام فولیکول می باشد که این مورد یکی از شاخص های مهم برای شناسایی چرم مورد نظر بوده است زیبایی چرم شترمرغ در بازار فروش منحصر به فرد بوده است این چرم نسبت به چرم گاوی تولید بیشتری را داشته است و از نظر مقاومت نیز 6 برابر بیشتر از چرم گاوی می باشد.

در ساخت برای این که از فاسد شدن چرم شترمرغ جلوگیری شود از نمک استفاده می کنند  سپس این نمک شسته شده و چرم وارد دباغی می شود فرایند دباغی در کیفیت چرم تاثیر گذار بوده است. چرم شترمرغ نرم و لطیف بوده است این ویژگی باعث می شود تا این چرم انعطاف پذیر بوده و به راحتی قابل استفاده باشد. الیاف این چرم به صورت فشرده و متراکم بوده که این عامل دوام و مقاومت چرم را افزایش داده است.

چرم شتر مرغ خاصیت ضد آب نیز دارد و رطوبت در آن نفوذ نمی کند. رنگ این چرم روشن و شفاف بوده است رخ این چرم زیبا و جالب بوده است سطح این چرم به صورت صاف و یکنواخت می باشد. این چرم نور را به خوبی انعکاس نمی دهد که یکی دیگر از ویژگی های چرم شترمرغ بوده است. این چرم در برابر حرارت نیز مقاوم بوده نمی سوزد. در موقع خرید به این عوامل می توان دقت کرد. این چرم ضخیم نیز بوده است.

از چرم شترمرغ برای درست کردن کیف و کفش با کیفیت نیز استفاده می کنند. از چرم شترمرغ برای بافت کت نیز استفاده می شود.

راه های خرید چرم شترمرغ ایرانی

راه های خرید چرم شترمرغ ایرانی راه های خرید چرم شترمرغ ایرانی به این صورت است که مشتریان این چرم را به صورت مستقیم می توانند سفارش داده و از آن استفاده کنند در این روش چرم با هزینه مناسبی به دست مشتری می رسد روش دیگر برای خرید چرم شترمرغ خرید عمده و بدون واسطه است که در این روش نیز چرم با قیمت مناسبی تهیه می شود.

علاقمندان این چرم را به صورت اینترنتی نیز می توانند خرید کنند خرید اینترنتی در حال حاضر برای مشتری  توجیه اقتصادی نیز دارد. چون در هزینه و وقت خریدار صرفه جویی می شود. به همین دلیل مصرف کننده بسیاری از کالاهای خود را از این طریق تهیه می کنند.