قیمت بهترین چرم شترمرغ قم

قیمت بهترین چرم شترمرغ قم به عوامل مختلفی مانند نوع آن، نوع فرآوری آن، حجم آن، کیفیت چرم، طرح موجود در آن و … بستگی دارد، اما قیمت نهایی این نوع چرم در مقایسه با چرم های دیگر مانند چرم گاو، چرم میش و … بیشتر می باشد. قیمت این نوع چرم با قیمت چرم های لوکس مانند کروکودیل و مار تقریبا برابری می کند.
قیمت بهترین چرم شترمرغ قم

مشخصات چرم شترمرغ کراست باکیفیت

مشخصات چرم شترمرغ کراست باکیفیت چرم یکی از انواع پارچه ها می باشد که امروزه از آن به شدت استفاده می شود. پارچه های چرم طبیعی انواع مختلفی دارند و از حیوانات مختلف تهیه می شوند. در میان آن ها چرم شتر مرغ از محبوبیت بالاتری برخوردار است. چرم طبیعی شتر مرغ بعد از فرآوری بدون رنگ می باشد که به آن چرم شترمرغ کراست می گویند. در حقیقت به چرمی که هنوز رنگرزی نشده باشد، چرم کراست گفته می شود.
چرم شترمرغ از ظرافت خاصی برخوردار است، بنابراین برای تولید این نوع چرم از دستگاه ها و وسایل کاملا مدرن استفاده می شود. چرم شترمرغ با کیفیت تراکم بالایی دارد بنابراین استحکام و مقاومت آن نیز بالا می باشد. امام ناگفته نماند که این نوع چرم نسبت به چرم های دیگر کاملا سبک و نازک می باشد.
یکی از ویژگی هایی چرم درجه یک شترمرغ طرح خاص موجود در آن می باشد. در حقیقت این ویژگی باعث می شود تا به راحتی بتوان چرم تقلبی را از چرم اصلی متمایز کرد. این طرح ها شامل دانه های برجسته در سطح چرم می باشد که بدون هیچ گونه نظم و قاعده ای در سطح چرم پراکنده شده اند. همچنین می توان به چروک های موجود در سطح آن اشاره کرد که از دیگر ویژگی های چرم با کیفیت و درجه یک شترمرغ می باشد.
چرم شتر مرغ جز لوکس ترین و همچنین گران ترین چرم ها به حساب می آید. این نوع چرم در برابر گرما، سرما، بریدگی و … بسیار مقاوم بوده و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.
از چرم شترمرغ به دلیل ظرافت خاصی که دارد برای تولید انواع کیف و کفش، کت، پالتو، بوت، نیم بوت، انواع کلاه، جا موبایلی و … استفاده می شود.

مراکز معتبر خرید چرم شترمرغ قم

مراکز معتبر خرید چرم شترمرغ قم مراکز معتبری در سطح کشور وجود دارند که انواع چرم شترمرغ قم را به روش های گوناگون به فروش می رسانند. مراکز خرید نامبرده یکی از بهترین مراکز می باشند که کیفیت محصولات موجود در آن بسیار بالا بوده و قیمت مناسبی نیز دارند. چرم ها به صورت رنگ شده می باشند.
تمامی محصولات موجود دارای نشان استاندارد بوده و به صورت تضمینی به فروش می رسند.
افرادی که قصد خرید چرم شترمرغ درجه یک و مرغوب دارند می توانند به صورت غیر حضوری اقدام کنند و سفارشات خود را ثبت کنند. ناگفته نماند که قبل از خرید می توان تمامی محصولات را بررسی کرد و از مسئولین راهنمایی گرفت.