قیمت بهترین چرم شتر مرغ صادراتی

چرم شتر مرغ از آنجایی که از زیبایی خاصی برخوردار است به همین جهت در تولید انواع محصولات به کار گرفته می‌شود. این چرم دارای برجستگی های بر سطح خود می باشد که محل رشد پر است و جذابیت خاصی به آن بخشیده و مشتریان را به استفاده از این چرم در ساخت محصولاتشان ترغیب می‌نماید. بنابراین تقاضا برای خرید چرم شتر مرغ در بازارهای داخلی و خارجی بسیار بالا می‌باشد و چرم شتر مرغ صادراتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط تولیدکننده به دست مشتریان می‌رسد.

قیمت بهترین چرم شتر مرغ صادراتی

مراحل تولید چرم شتر مرغ کراست

مراحل تولید چرم شتر مرغ کراست تولید چرم شتر مرغ کراست یا دباغی نمودن این چرم بعد از مرحله پوست کنی و نمک سود کردن پوست شتر مرغ وجود دارد. در مرحله پوست کنی شتر مرغ معمولا باید استانداردهای را رعایت نمایند. 
مثلا پوست شتر مرغ های را در نظر گرفت که بالایی ده ماه سن دارند تا کیفیت مطلوب را داشته باشد و جداسازی پوشت شتر مرغ از مکان های مختلف و مشخصی انجام گیرد.
 بسیاری از افراد برای این که پوست شتر مرغ به راحتی از گوشت جدا گردد آن را باد می نمایند، برش درست پوست شتر مرغ از زیر شکم آن است و سپس به جداسازی پوست پاهای آن می پردازند. 
بعد از پوست کنی کامل شتر مرغ تا زمانی که مرحله دباغی و کراست آن فرا برسد آن را نمک سود می نمایند تا عمر این محصول بالاتر رود.

در مرحله دباغی و کراست کلیه عیوب احتمالی در چرم شتر مرغ از جمله پارگی، زدگی، سوراخ و … نمایان خواهد شد و براساس آن به درجه بندی چرم شتر مرغ می پردازند. 
چرم شتر مرغ کراست شده با سورت بندی مختلفی که دارد از سوی افراد انتخاب خواهد شد تا با توجه به سلیقه خود آن را رنگ آمیزی نماید.

رنگ آمیزی این چرم ها معمولا در کشور توسط دستگاهی به نام بالابان صورت می گیرد و سپس با پیسوله رنگ نهایی را بر روی چرم می زنند تا دوام چرم شتر مرغ افزایش یابد.

بهترین راه خرید چرم شتر مرغ صادراتی

بهترین راه خرید چرم شتر مرغ صادراتی چرم شتر مرغ صادراتی از جمله مرغوب ترین و با کیفیت ترین چرم های می باشد که توسط دباغان ماهر تولید می گردد و به همین جهت بسیار مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرد.
به همین جهت این تولید کنندگان با استفاده از روش های متنوعی به توزیع این محصول در بازار می پردازد که از جمله روش های مطرح جهت فروش این محصولات می توان به فروش حضوری و اینترنتی این محصولات اشاره کرد.

می توان گفت بهترین راه جهت خرید چرم شتر مرغ صادراتی روش خرید اینترنتی این محصولات می باشد چرا که هزینه های جانبی و واسطه ها بین تولید کننده و خریدار حذف می گردند و محصول با قیمت مناسب تری به دست خریدار می رسد.