قیمت بهترین چرم کراست باکیفیت

چرم کراست باکیفیت از چرم گاو یا بز تهیه می شود. در واقع به چرم هایی که عمل دباغی روی آن صورت گرفته اما رنگرزی نشده اصطلاحا کراست گفته می شود. کراست کرومی و کراست گیاهی دو نوع از این گونه چرم هستند که عمدتا در رنگ های خاکستری، مشکی و کرم رنگ آمیزی می شود. قیمت این نوع چرم ها به اندازه آنها که فوت نام دارد تعیین شده و بر این اساس قیمت آن رقم ثابتی نیست.

قیمت بهترین چرم کراست باکیفیت

چرم کراست طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟

چرم کراست طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟ چرم یکی از مصنوعاتی است که انسان از آن برای ساخت وسایل مختلف چرمی استفاده می کند. گونه های مختلفی از چرم وجود دارد که به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم شده و مشخصات گوناگونی دارند.

به عنوان نمونه می توان از چرم کراست طبیعی نام برد که در معنای کلی به چرم هایی دباغی شده اما بدون رنگ اطلاق می گردد. این نوع چرم از پوست حیوانات مختلف قابل تهیه است. مثلا چرم کراست گاوی و چرم کراست بزی دو نمونه از این مدل چرم ها می باشند.

نوع نژاد حیوانی که از آن چرم تهیه می شود نقش مهمی در کیفیت ساخت کراست دارد. از این رو چرم های مرغوب و با کیفیت را می توان به صورت کراست تهیه کرد. 

حکاکی روی چرم یکی از فعالیت هایی است که به راحتی روی چرم خام یا کراست قابل انجام است. به کمک این هنر می توان نقوش و خطوط مختلفی روی چرم حک نمود و به تولید انواع کیف و کفش در سایز ها و مدل های مختلف پرداخت.

از دیگر ویژگی های چرم کراست آن است که در سایز های مختلف قابل تهیه است. واحد اندازه گیری چرم فوت است که هر فوت قیمت خاص خود را دارد و برای گونه های مختلف چرم طبیعی کراست قیمت گذاری متفاوتی صورت می گیرد.

راه های خرید چرم کراست باکیفیت

راه های خرید چرم کراست باکیفیت خرید چرم به شیوه های مختلفی صورت می گیرد که خرید عمده و کلی نخستین روش رایج برای تهیه چرم در مقدار زیاد می باشد. در این روش خریدار به فروشنده سفارش خرید مقدار مشخصی چرم را ارائه داده و در زمان مقرر تحویل می گیرد.

در خرید چرم کراست به صورت عمده سفارش کلی از سوی خریدار برای فروشنده ارسال می شود. در این مدل به دلیل حجم بالای فروش معمولا عرضه کننده قیمت کالای مورد نظر را کاهش داده و نسبت به خرده فروشی تخفیف قابل توجهی برای خریدار در نظر می گیرد.

در ادامه این عملیات شبکه توزیع از طریق سیستم نرم افزاری خود اقدام به توزیع و پخش این تجهیزات به آدرس های دریافتی و ثبت شده در سیستم می نماید.