قیمت بهترین چرم گاو باکیفیت

قیمت بهترین چرم گاو باکیفیت با توجه به نوع چرم گاوی، ضخامت و ابعاد آن متفاوت می باشد اما به طور کلی بهترین قیمت باید کاملا متناسب با کیفیت محصول باشد یعنی نرخ و مرغوبیت با هم تناسب داشته باشند.

چرم گاوی به دلیل این که استحکام بی نظیری دارد در ساخت انواع کیف های زنانه و مردانه استفاده می شود چون نسبت به چرم گوسفندی و بزی سخت تر می باشد.

قیمت بهترین چرم گاو باکیفیت

چرم گاو اشبالت چه ویژگی هایی دارد؟

چرم گاو اشبالت چه ویژگی هایی دارد؟

چرم گاو اشبالت دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • سطحی ضخیم و جنس فوق العاده محکمی دارد.
  • دارای پرز های لطیفی می باشد.
  • انعطاف پذیری خوبی دارد.

پوست چرم گاوی که دباغی شده دارای ضخامت بین 6 تا 8 میلی متر می باشد که با برش دادن آن را به لایه های نازک تری تقسیم می کنند که این لایه ها ضخامت کمتری دارند به همین دلیل به این نوع چرم، اشبالت می گویند در واقع قسمت صاف و براق چرم برداشته می شود که این سبب می گردد سطح چرم اشباع شده پرز دار شود.

چرم گاوی اشبالت شده از قسمت تحتاتی پوست چرم بدست می آید و سپس آن را صیقلی می دهند که این سبب می شود حالت مخملی همانند جیر پیدا کند چون جیر از قسمت تحتانی پوست چرم بدست می آید.

از مزیت های این نمونه چرم گاوی می توان به کارکشی، برش آسان و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد و برای افزایش مقاومت کشی چرم اشبالت می توان در پشت آن از تقویت کننده استفاده کرد تا میزان کش آن را کنترل شود. یکی از ویژگی های این محصول سطح پرزدار آن می باشد  علاوه بر این نرم و انعطاف پذیر است که این باعث شده برای تولید لوازم جانبی، کیف و لباس از آن استفاده شود.

اگر محصول طبیعی باشد بسیار محکم است و سطحی ضخیمی دارد و رنگ آمیزی آن در کارخانه باعث می شود زیبایی آن چندین برابر شود به همین دلیل محصولاتی که به وسیله آن تولید می شوند فوق العاده زیبا و شیک هستند.

اشبالت طبیعی در مقابل آب به راحتی واکنش نشان می دهد به همین دلیل اگر مشاهده کنید اشبالت مانع از عبور آب شده اطمینان یابید که چرم اشبالت مصنوعی می باشد.

علاوه بر این با گذشت زمان اشبالت طبیعی شکل و زیبایی خود را از دست نمی دهد در حالی که اشبالت مصنوعی با گذشت زمان زیبایی روز اول خود را ندارد.

راه های خرید چرم گاو باکیفیت

راه های خرید چرم گاو باکیفیت

راه های خرید چرم گاو باکیفیت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • خرید به صورت آنلاین که در این روش می توانید انواع محصول و قیمت ها را مقایسه کنید و بهترین چرم را انتخاب و خرید کنید.
  • خرید بدون واسطه  
  • خرید برندهای معتبر و صاحب نام 

کاربرد های این نوع چرم باعث شده تا خرید آن روندی فزاینده داشته باشد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • برای تولید رویه کفش، کیف های دخترانه و فانتزی و اکسسوری های چرمی استفاده می شود.
  • برای ساخت آستری داخل کفش کاربرد دارد.
  • برای صیقلی دادن و تمیز کردن تیغه های ماشین آلات صنعتی می توان از این نوع چرم استفاده کرد.
  • در رنگ های مختلفی مانند مشکی، آبی، قرمز، قهوه ای و سبز تولید می شود.