قیمت روز چرم پوست گاو طبیعی

چرم پوست گاو به دلیل طبیعی بودن نسبت به چرم های صنعتی از قیمت بالاتری برخوردار است، اما با نوسانات موجود در بازار روز به روز شاهد تغییرات در قیمت های یک محصول هستیم. به همین دلیل نیاز است حتما قبل از اقدام برای خرید و ثبت سفارش خود از منبعی معتبر به روز ترین قیمت را استعلام گرفت.

قیمت روز چرم پوست گاو طبیعی

نشانه های باکیفیت بودن چرم گاو طبیعی

نشانه های باکیفیت بودن  چرم گاو طبیعی ورق های چرم کاربردهای بسیاری دارند و روز به روز شاهد ورودشان به حوزه های تولید مختلف هستیم. شاید نکته ای که بسیار توصیه می شود که به آن توجه کرد تفاوت بین چرم طبیعی و مصنوعی است، اما بعد از آن که توانستید بین چرم طبیعی و مصنوعی تفاوت قائل شوید، نیاز است نشانه های باکیفیت بودن چرم طبیعی را تشخیص بدهید.

همانطور که به خوبی می دانید برای تولید چرم های طبیعی از پوست حیوانات مختلف استفاده می شود. کیفیت پوست هر حیوانی با توجه به عواملی چون سن، موقعیت زیست و تغذیه متفاوت است، در نتیجه چرم تولید شده هم از ویژگی های مختلفی برخوردار می شود.

چرم گاو طبیعی در میان انواع چرم های طبیعی از ویژگی های خاصی برخوردار است که باعث پرکاربرد ترین ورق های چرم طبیعی جهت تولید محصولات چرمی شناخته شده است. در زیر به نشانه هایی از چرم گاو باکیفیت اشاره می کنیم:

  • چرم های طبیعی ضخامت یکسانی ندارند و ممکن است قسمتی نازک تر از قسمت دیگر باشد. هر چه ضخامت چرم طبیعی بیشتر باشد مرغوبیت و دوام آن بالاتر خواهد بود.
  •  می توانید به قسمت پشت چرم به کار رفته توجه کنید. پشته ی چرم های طبیعی حالتی پرزدار دارند و همین ویژگی باعث گرم نگه داشتن پاها می شود، و به آن می توان به عنوان عاملی برای کیفیت توجه کرد.
  •  رویه ی چرم طبیعی نرم است و با دست کشیدن به روی آن می توان آن را حس کرد. میزان لطافت سطح چرم می تواند گویای کیفیت آن باشد.
  • هر چه جرم طبیعی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به این معنی است که فرایند دباغی به خوبی روی آن صورت گرفته است، و هر چه فرایند دباغی به صورت اصولی طی شده باشد، دوام و ماندگاری آن بالا خواهد بود.

خرید مستقیم چرم پوست گاو

خرید مستقیم چرم پوست گاو برای خریداری یک محصول به صورت عمده روش های خرید مختلفی وجود دارد تا فرد بتواند به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

روش خرید چرم هم از این قاعده مستثنی نیست و به شکل های مختلفی صورت می گیرد. اما به صرفه ترین و مناسب ترین روش خریدی که می توانید انتخاب کنید، خرید مستقیم می باشد.

با انتخاب روش خرید مستقیم شما بدون هیچ واسطه ای با تولیدکننده در ارتباط هستید، و این امر باعث می شود که محصولی که خریداری می کنید برای شما به قیمت درب کارخانه تولیدی در آید.

به منظور استفاده از فرصت خرید مستقیم چرم پوست گاو باکیفیت می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.