قیمت روز چرم گاو الگانت اصل

قیمت روز چرم گاو اصل به دلیل نوسانات بازار متفاوت است و نرخ چرم گاو الگانت اصل بستگی به کیفیت چرم و برند تولیدی آن دارد.  معمولا چرم گاو الگانت به دلیل اصل بودن از قیمت گران تری نسبت به چرم های دیگر دارد. چرم گاو اصل از طریق نمایندگی و شرکت های بازرگانی برتر در کیفیت اصل با قیمت مناسب انجام می شود.

قیمت روز چرم گاو الگانت اصل

نشانه های باکیفیت بودن چرم گاو الگانت

نشانه های باکیفیت بودن چرم گاو الگانت

چرم الگانت از پوست گاو یا بز تولید می شود و یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین چرم های طبیعی به شمار می رود و از نشانه های با کیفیت بودن این چرم ها می توان براق و لطیف بودن آن اشاره نمود. چرم الگانت یکی از بالاترین لایه پوست چرم است و جزو چرم های گران قیمت و لوکس شناخته می شود.

چرم گاو الگانت با کیفیت نرم و منعطف می باشد و دارای برق ملایم و لطیفی می باشد و از زیبایی ظاهری مضاعفی برخوردار است.

چرم الگانت به دلیل بافت طبیعی پوست از ظاهر زیبایی برخوردار است و بعد از تولید جلوه ای اصیل و جذاب به خود می گیرد و از لحاظ کیفیت لطیف و نرم خاصی دارد هر چند مقداری آهاردار به نظر بیاید اما این به دلیل طبیعی بودن آن می باشد.

چرم طبیعی الگانت از مناسب ترین و بهترین انواع چرم ها برای تولید کیف، کفش، پالتو، کت، کاپشن، دستکش، انواع رومبلی ها و … به شمار می آید.

خرید بدون واسطه چرم گاو اصل

خرید بدون واسطه چرم گاو اصل

خرید چرم گاو اصل را می توان به روش های مختلف انجام داد و یکی از روش های خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه که روش سنتی است می باشد که می توانید به راحتی این محصول را در کیفیت بالا از طریق کارخانه ها و تولیدکنندگان خریداری نمایید.

خرید بدون واسطه چرم گاو اصل در کارخانه قیمت بسیار مناسبی دارد و به راحتی می توان با کیفیت ترین چرم را در قیمت ارزان خریداری نمود.

مراکز فروش تهران یکی از مراکز های بزرگ صادرات چرم گاوی اصل و طبیعی می باشد که نقش بسیار مهم در تعیین قیمت چرم خام الگانت را دارد و بازار گسترده ای  در خرید و فروش چرم اصل می باشد.

صادرکنندگان بزرگ در بازار ایران در زمینه صادرات چرم گاوی خام کفشی پیشگام هستند و به صورت گسترده چرم گاوی را از کشور به کشورهای مختلف صادر می کنند. چرم گاو ایران بیشترین صادرات را به کشورهای دیگر دارد و نقش به سزایی در پیشرفت کشور ایفا می کند.

پخش و فروش انواع چرم گاوی الگانت از طریق تولیدکنندگان و مراکز فروش معتبر در کیفیت مرغوب به روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود.

در صورت تمایل به خرید چرم گاو طبیعی به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت پایین می توانید از مشاوران فروش این سایت اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.