قیمت کلی چرم گاوی صادراتی

حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید کفش، کیف، کاپشن، دستکش یا هر محصول چرمی دیگر به فروشگاه رفته ولی در اصل بودن چرم تردید دارید. راه های مختلفی برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی وجود دارد. در این مقاله ابتدا سعی می کنیم برخی از این روش ها را بازگو کرده، سپس راه هایی برای خرید آسان چرم گاوی صادراتی را برای شما ایجاد نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت کلی چرم گاوی صادراتی

نشانه های باکیفیت بودن چرم گاوی طبیعی

نشانه های باکیفیت بودن چرم گاوی طبیعی چرم گاوی طبیعی همانند پوست اگر تحت فشار قرار گیرد چین و چروک می خورد اما چرم مصنوعی فقط زیر فشار انگشت شما فرو می رود و شکل و استحکام خود را حفظ می نماید.

اگراز بویی که چرم اصل باید داشته باشد مطمئن نیستید، به یک فروشگاه معتبر چرم اصل رفته و با بو کردن چند کیف و کفش آن را امتحان کنید. سپس اگر چرم مصنوعی هم داشتند، آن را تقاضا کنید که بوی آن را هم امتحان کنید. اکنون که می دانید دنبال چه بویی هستید، می توانید تفاوت آن دو را به راحتی احساس کنید. دقت کنید که فقط چرم اصل است که بوی طبیعی پوست حیوان را می دهد و چرم مصنوعی بوی پلاستیک می دهد.

می دانیم برش چرم مصنوعی ماشینی است. چرم طبیعی رشته و بافتی دارد که در لبه ها مشخص است ولی چرم مصنوعی این رشته و حالت را ندارد و به صورت یکنواخت است.  مثل آزمون چین و چروک، چرم طبیعی هنگام تا خوردن حالت ارتجاعی خاصی دارد و کمی در آن قسمت تغییر رنگ می دهد و چین و چروک می خورد. چرم مصنوعی سفت و همچنین سخت تر است و تا کردن آن مشکل تر است.

خرید مستقیم انواع چرم گاوی صادراتی

خرید مستقیم انواع چرم گاوی صادراتی قیمت محصولات چرم گاوی در سایت های مختلف متفاوت است. بهتر است شما همواره به دنبال بهترین سایت ارائه ی این محصولات پر فروش باشید. چرم گاوی ارائه شده در کارخانه های ما به صورت تخصصی با کمک جدیدترین فناوری ها، در بهترین کیفیت تولید می گردد.

در میان طرح‌ها و امکانات مختلفی که چرم های گاوی جدید و مدرن دارند، کافی‌ست سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید تا مجموعه‌ای از بهترین چرم‌ها را ببینید. شرکت‌های تولید کننده‌ی این چرم ها تمام سعی خود را کرده‌اند تا با تولید طرح‌های متنوع چرم، قدرت انتخاب بیشتری به خریداران بدهند. با بررسی این طرح‌ها و مقایسه‌ی قیمت‌ها و تخفیف‌ها می‌توانید یک خرید اینترنتی مطمئن، ساده و لذت‌بخش را تجربه کنید.

برای خرید چرم گاوی صادراتی و درجه یک، می توانید با کمک مشاوران ما در این زمینه و یا استفاده از راه های ارتباطی در پاییین صفحه، ارتباطی سریع را حاصل نماید.