مراکز خرید چرم شتر مرغ صادراتی

شتر مرغ که در دسته پرندگان جای گرفته، نه تنها دارای گوشتی لذیذ بوده و تخم آن نیز از نظر غذایی، دارای ارزش زیادی می باشد، بلکه از جوانب دیگر نیز اهمیت بسزایی پیدا کرده است. برای مثال از پوست این پرنده، چرم های طبیعی و اعلا تولید نموده و اکنون آوازه چرم شتر مرغ صادراتی که توسط کشور ما ایران تولید می گردد، در کل دنیا پیچیده است. اکنون در مرکز خرید اختصاصی چرم طبیعی می توانید با رنگ های متنوعی از این محصول کم نظیر روبرو شوید.

مراکز خرید چرم شتر مرغ صادراتی

3 نکته مهم درباره چرم شتر مرغ طبیعی

3 نکته مهم درباره چرم شتر مرغ طبیعی شتر مرغ را می توان یک پرنده کامل و تمام عیار معرفی کرد که تمامی بخش های آن به خوبی قابل استفاده می باشند، از گوشت این حیوان گرفته تا پوست و پر آن نیز ارزش و اهمیت بالایی داشته و کاربردهای مختلفی را به خود اختصاص داده اند.
گفتیم که یکی از موارد استفاده‌ی مربوط به این پرنده این است که پوست و پر آن را برای تولید چرم طبیعی، مورد توجه قرار داده و چرم های درجه یک و شکیلی را با تکیه بر آن می سازند.

اما لازم است تا در این بخش 3 نکته مهم را در رابطه با چرم شتر مرغ طبیعی عنوان نماییم که در قسمت زیر آمده اند:

  1. چرم شتر مرغ حتی از چرم گاوی هم مهمتر بوده و نسبت به آن، دارای برتری بیشتری می باشد، در واقع این چرم، حجم تولیدات بیشتری را نسبت به چرم گاو به خود اختصاص داده و همچنین از نظر تراکمی نیز در درجات بهتری قرار گرفته است.
  2. شتر مرغ در طی 9 ماه به اندازه 30 تا 40 عدد تخم نموده که در بازه زمانی 42 روزه از تخم در می آیند، اما گاو در دوره 9 ماهه، تنها یک گوساله به دنیا می آورد، پس با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که چرا تولیدات انجام شده از چرم شتر مرغ، بیشتر است.
  3. همچنین نکته دیگر اینکه این محصول در گروه چرم های لوکس جای گرفته و لذا قیمت آن هم در مقایسه با چرم گاو، بیشتر خواهد بود.

فروشندگان برتر چرم شتر مرغ صادراتی

فروشندگان برتر چرم شتر مرغ صادراتی در حال حاضر فروش چرم شتر مرغ توسط فروشندگان متعددی انجام می پذیرد، اما مساله اینجاست که همه‌ی آنها، آنقدر که باید دارای اطمینان نبوده و یا بهتر بگوییم شناخت لازم نسبت به آنها وجود ندارد.
اکنون باید بگوییم که یکی از فروشندگان برتر که تمامی خریداران عمده به شناخت کافی از آن دست یافته و به عنوان یکی از مراجع بزرگ خرید به حساب می آید، مرکز پیش روست که می توانید با اطمینان تمام، چرم شتر مرغ صادراتی و باکیفیت را سفارش داده و محصولی با این ویژگی ها و کاربردها را از آن خود نمایید:

  • چرم شتر مرغ نازک اما مستحکم و جذاب
  • چرم اصل شتر مرغ
  • چرم قابل استفاده برای تولید انواع کیف پول، لباس، دستبند، بوت، کفش و کیف، انواع کلاه، قاب موبایل و …