مراکز خرید چرم طبیعی گاوی خام

چرم طبیعی گاوی، محصولی است که از دباغی و فراوری کردن پوست گاو حاصل می شود. این چرم دارای مقاومت خیلی زیادی است و از آن در ساخت ملزومات مختلف انسان مانند کیف و کفش استفاده می گردد. واحد های صنعتی، برای ساخت وسایل مختلف چرمی نیاز به چرم خام دارند، تا بتوانند آن را به هر صورتی شکل دهند. پس مراکز خرید سطح کشور، چرم طبیعی گاوی خام را به صورت عمده به این واحد ها عرضه می نمایند.

مراکز خرید چرم طبیعی گاوی خام

مشخصات چرم طبیعی گاوی رنگی باکیفیت

مشخصات چرم طبیعی گاوی رنگی باکیفیت انواع چرم به دو دسته تقسیم می شود، که شامل چرمی طبیعی و چرم مصنوعی است. چرم طبیعی از پوست حیوانات مختلفی مانند، گاو، گوساله، بز و گوسفند تهیه می گردد. چرم طبیعی گاوی را با انجام دادن مراحلی بر روی پوست این حیوان حاصل می کنند، که برای بالا بردن مقاومت آن صورت می گیرد. به این مراحل دباغی کردن می گویند.

مشخصات چرم طبیعی گاوی باکیفیت شامل نرم و انعطاف پذیر بودن، وزن خیلی کم، سطح کاملا صاف و یکدست، ضخامت مناسب، ایست بسیار خوب و مقاومت خیلی زیاد آن در برابر عوامل محیطی است.

اگر مقدار کمی از این چرم را حرارت داده و بسوزانید، بویی شبیه به گوشت سوخته را از آن استشمام خواهید کرد، که نشان دهنده اصل بودن محصول است. دلیل آن هم تشکیل شدن چرم از بافت و سلول های بدن گاو می باشد.

چرم گاوی رنگی را برای ساختن انواع کفش، بوت، کیف، دستکش، کاپشن و کت استفاده می کنند. وسایلی که با این متریال ساخته می شوند، جزء محصولات لوکس به حساب می آیند، چرا که نرخ چرم طبیعی گاوی نسبتا بالاست. پس قیمت محصول نیز می تواند فاکتوری برای شناسایی کردن جنس اصلی از تقلبی باشد.

فروش انواع چرم طبیعی گاوی خام

فروش انواع چرم طبیعی گاوی خام کشتارگاه های سراسر کشور، بعد از ذبح کردن گاو، پوست آن را جدا کرده و برای تولید کردن چرم طبیعی گاوی خام، راهی کارخانه های چرم سازی می نمایند. این واحد های صنعتی، با روش های مخصوصی، پوست حیوان را پاکسازی می کنند و بعد از آن چرم تهیه می نمایند.

مراکز پخش و فروش چرم طبیعی، انواع مختلف چرم گاوی رنگی را، در حجم انبوهی از کارخانه خریداری می کنند. سپس آن ها را به واحد های تولید کننده کیف، کفش و پوشاک عرضه می نمایند.

این مراکز به چرم خام برای انجام کار خود نیاز دارند، که آن را مانند پارچه برش داده و وسایل مختلف را با آن ها بدوزند. پس تمام مراکز فروش چرم، نوع خام آن را ارائه می دهند.

این وب سایت مرجع بسیار مناسبی برای ثبت کردن سفارش و خرید محصول مورد نظر از راه دور می باشد.