مراکز عرضه چرم بز اصل

چرم بز اصل یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع چرم موجود در بازار می باشد. چرم بزی با جنسی نرم و تار و پود منعطفی که دارد که دوخت بسیاری از کیف های پول کمربند های زنانه و انواع صندل های مختلف استفاده می شوند.

مراکز عرضه چرم بز اصل انواع چرم بزی ارزان را با مرغوب ترین و با کیفیت ترین چرم ها را ارائه می دهد. 

مراکز عرضه چرم بز اصل

3 ویژگی مهم چرم بز درجه یک

3 ویژگی مهم چرم بز درجه یک انواع چرم بزی طبیعی و مصنوعی در بازار این روز ها وجود دارد. چرم های طبیعی جنس و دوام بیشتر و بالاتری داشته و طول عمر طولانی دارند. اما چرم های مصنوعی نازک هستند و جنس شان مانند پارچه است و با کوچکترین ضربه ای پاره می شود. علاوه بر چرم بزی که طرفداران زیادی دارد و کیفیت بالایی داشته و در دوخت بسیاری از اجناس استفاده می شود، اجناسی چون انواع کمربند ها، صندل ها، کیف پول ها و جا کلیدی های مختلف. 

چرم بزی درجه یک نازک است و قطر و ضخامت کمی دارد و به راحتی خم می شود و در عین حال مستحکم و منعطف است و به مرور زمان با استفاده زیاد از آن ها، روی آن ها خط نمی افتد. برای تشخیص چرم بزی درجه یک از سایر چرم ها کافی است شعله آتش روی آن ها گرفته شود و اگر چرم آتش گرفت، مصنوعی است و اگر آتش نگرفت طبیعی می باشد. از چرم بز در دوخت انواع کیف های پول، کاپشن ها، پالتو ها و یا حتی بارانی ها و انواع دستکش های مردانه و زنانه استفاده می شود و بسیار منعطف هستند.

خرید ارزان قیمت چرم بز اصل

خرید ارزان قیمت چرم بز اصل واحد خرید چرم بز “پا” می باشد. هر پا تقریبا به اندازه یک مستطیل بیست سانتی متری در ده سانتی متری می باشد. چرم های بزی طبیعی نسبت به چرم های مصنوعی قیمت گران تری دارند. چرم های مصنوعی به دلیل اینکه کارخانه ای هستند و جنس نازکی دارند قیمت ارزان تر و به صرفه تری دارند. چرم های مصنوعی به صورت متری خرید و فروش می شوند و مانند چرم های طبیعی به صورت پا خرید و فروش نمی شوند. قیمت چرم بز به طور کلی به مصنوعی یا طبیعی بودن آن ها بستگی دارد.

خرید و فروش انواع چرم های طبیعی و مصنوعی به صورت های کلی و عمده و یا به صورت در متراژ های کمتر و همچنین گاهی به اندازه یک پوست کامل بز معامله می شوند. در برخی موارد این چرم ها به صورت کیلویی نیز خرید و فروش می شوند و بیشتر شامل چرم های باقی مانده از بسته های دیگر‌ و یا دور ریز ها می باشد.