مراکز عرضه چرم طبیعی گاوی خام

عرضه چرم طبیعی گاوی خام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط مراکز معتبر صورت می گیرد؛ شایان ذکر است که چرم گاوی از بهترین چرم های طبیعی بوده و کیفیتی عالی دارد؛ به همین علت محصولات تولید شده از این چرم نیز از درجه مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شهرت زیادی دارند؛ شایان ذکر است که چرم خام گاوی، ماده ای کاملاً طبیعی بوده و بدون هیچ گونه تغییری عرضه می شود.

 

آماده سازی چرم گاوی خام برای تولید کیف

هر کس که آشنایی اندکی با چرم طبیعی داشته باشد؛ می داند که این متریال، قبل از این که جهت تولید محصولات مختلفی مثل کیف و کفش مورد استفاده قرار بگیرد؛ نیاز به آماده سازی دارد؛ شایان ذکر است که آماده کردن چرم گاوی خام، مراحل زیادی داشته و پروسه ای زمان بر می باشد؛ بنابراین پرداختن به جزئیات آن در این مقال نمی گنجد.

در اینجا مهم ترین مراحل آماده سازی چرم گاوی خام برای تولید کیف را به طور خلاصه بیان می کنیم:

  • پروردن چرم (با استفاده از نمک؛ انجماد با مواد شیمیایی و …)
  • خیساندن چرم
  • مو زدایی یا رنگ کردن چرم (با کمک ماده ای به نام سولفیت و مواد قلیایی مثل آهک)
  • لش زنی و چند لایه کردن چرم حیوان
  • اسیدی کردن
  • چربی زدایی
  • دباغی چرم گاوی

در ادامه موارد بالا باید بیان کرد که پس از مرحله دباغی (که اصلی ترین مرحله آماده کردن چرم است) کارهایی دیگری نیز بر روی چرم انجام می شود؛ تا محصولی یکدست و تمیز با طول عمر بالا جهت تولید کیف و محصولات مشابه به دست آید.

تولید کننده انبوه چرم طبیعی گاوی خام

تولید کننده چرم طبیعی گاوی خام، این ماده را به صورت انبوه عرضه می کند؛ بدون شک تولید انبوه چنین محصولی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد؛ زیرا همان گونه که می دانیم و پیشتر نیز اشاره شد؛ لوازمی که از چرم گاو طبیعی ساخته می شوند؛ از استحکام و دوام فوق العاده ای برخوردار می باشند.

در ادامه باید خاطر نشان کرد که بدون شک مهم ترین علت رونق تولید و عرضه چرم گاوی طبیعی، مصارف گسترده آن است؛ تهیه انواع کیف، کفش و پوشاک از جمله مهم ترین کاربردهای چرم به شمار می روند.
ناگفته نماند که وسایل ساخته شده با چرم طبیعی گاو از هر لحاظ به محصولات مشابه چرم مصنوعی برتری دارند؛ چرا که از طول عمر بسیار بالا و زیبایی منحصر به فرد برخوردار می باشند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر برندهای مختلفی به عنوان تولید کننده چرم طبیعی گاوی خام فعالیت می کنند؛ به عنوان نمونه در اینجا از برند چرمساران نام می بریم که شهرت زیادی داشته و محصولات آن از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند.