پخش مستقیم چرم بزی درجه یک

چرم بزی درجه یک در مقایسه با دیگر چرم ها جزء مرغوب ترین و مستحکم ترین چرم ها محسوب می‌ شود. کاربرد های فراوان در زمینه پوشاک از جمله کاپشن، کمربند، انواع کیف های اداری، پاسپورتی، دوشی، دستی، کیف پول، جاکارتی و امثال این محصولات ارائه و به دست مشتریان می رسد. امروزه این صنعت بیش از پیش درمیان مردم رایج شده و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است، که خواهان کیفیتی دقیق، محصولی مرغوب و اصالتی ماندگار هستند.

 

چرم بزی اشبالت چه مشخصاتی دارد؟

نکات طلایی برای شناخت چرم بزی اصل چیست‌؟ این نوع چرم در دو صورت وارد بازار می شود:

– به صورت طبیعی

– به صورت مصنوعی

برای شناخت چرم بز طبیعی از مصنوعی می توان از روی قیمت و کیفیت به این موضوع پی برد. راه حلی دیگر برای تشخیص این است که شعله ای را زیر چرم قرار دهیم اگر چرم به سرعت شروع به سوختن کرد محصول غیر طبیعی و مصنوعی می باشد، اگر شعله ی آتش چرم را نسوزاند محصول طبیعی و اصل می‌باشد.

چرم مصنوعی خیلی نازک است ولی نوع طبیعی آن با توجه به موضوع مرقوبیتش از کیفیت بالا و انعطافی خوب و مستحکم برخوردار است. چرم بزی اصل معمولا از قسمت پای بز جدا می شود و اگر آن را به صورت مستطیل بخواهیم اندازه بگیریم به طول و عرضی بیشتر از ۲۰ سانت نمی رسد، ولی چرم مصنوعی در بازار ها و مغازه های خرازی سطح شهر ها به صورت متری به فروش می رسد.

چرم اصل پس از استفاده از آن پوست پوست و خط های ظریفی روی آن ایجاد نمی شود که این مسئله نشان گر کیفیت بسیار بالایی است که از آن برخوردار است.خرید و فروش این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت تکی است، که از خرید عمده استقبال بیشتری و تکی استقبال کمتری می شود. عرضه این محصول در بازار های ایرانی و خارجی بسیار است و طرفداران مخصوص خود را دارد. طرفداران خاص، با نگرشی دقیق بر این موضوع انتخابی درست دارند.

کارخانه تولید چرم بزی درجه یک

تولید تولید کننده چرم بزی در عرصه تولید چرم بسیار در رقابت با رقبای بازار های داخلی و خارجی خود در حال فعالیت است، در تلاش تحویل محصولی با بهترین متد های روز دنیا در عرضه چرم به مشتریان می باشد تا لبخندی رضایت بخش بر لبان شما مشتریان عزیز پدیدار شود. همچنین تولید کنندگان ما کلیه سعی خود را دارند که پخش چرم بزی اصل را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده به سراسر کشور ارسال کنند.