پخش مستقیم چرم بزی مشهد

حیوانات مختلفی مانند بز، گوسفند و گاو، موجودات بسیار پرفایده ای هستند که از تمام قسمت های بدن آن ها استفاده می شود. یکی از این قسمت ها، پوست آنهاست که از آن چرم تولید می گردد. چرم را از دباغی کردن این پوست ها حاصل می کنند و برای ساخت وسایل مختلف به کار می گیرند. چرم بزی مشهد یک نمونه پرمصرف این محصولات است که توسط شرکت های پخش، به صورت مستقیم در بازار عرضه می شود.

پخش مستقیم چرم بزی مشهد

چرم بزی رنگی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

چرم بزی رنگی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟ بز یکی از حیواناتی است که از پوست آن برای تولید کردن چرم استفاده می گردد. این نوع چرم در دسته چرم های سبک قرار می گیرد، که ضخامت خیلی زیادی ندارند. پوست حیوان بعد از کنده شدن، تحت فرایند سخت و طولانی دباغی قرار می گیرد، تا تمام آلودگی ها و زوائد آن از بین رفته و دوام آن افزایش یابد.

خیلی از مصرف کنندگان دوست دارند بتوانند در زمان خرید، نوع چرم استفاده شده در محصولات را شناسایی کنند و از اصل یا تقلبی بودن آن مطلع شوند. هر یک از چرمها ویژگی هایی دارند که مشخصه آنهاست. اما چرم بزی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

اولین نشانه چرم بزی، نرم و منعطف بودن آن است. این چرم وزن زیادی ندارد و نسبتا سبک است. به علاوه چون محل روییدن موی بز، بر روی پوست حیوان کاملا مشخص است، بعد از اینکه پوست به چرم تبدیل شد، این محل ها با برجستگی های ریزی مشخص می شود، که شما می توانید از طریق آن ها چرم را به راحتی شناسایی کنید.

انواع چرم بزی رنگی برای ساختن کیف، کفش، لباس و محصولات زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل این امر نیز، نرم و لطیف بودن زیاد این محصول می باشد.

خرید بدون واسطه چرم بزی مشهد

خرید بدون واسطه چرم بزی مشهد اهالی استان خراسان و شهر مشهد، به صورت سنتی یا صعتی به پرورش دادن دام های مختلف، بخصوص بز می پردازند و پوست این حیوانات را بعد از ذبح کردن، برای تهیه چرم در اختیار مراکز صنعتی قرار می دهند.

مراکز پخش کننده نیز این چرم ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه، از تولید به مصرف و در حجم انبوهی در بازار های داخلی عرضه می نمایند. این مراکز سود کمی برای فروش محصولات خود در نظر می گیرند، چون واسطه های اصلی میان تولید کننده و مصرف کننده هستند.

در صورت تمایل به خرید چرم بزی مشهد، می توانید آن را خیلی راحت، از راه دور و به شکل غیر حضوری به تولید کننده یا توزیع کننده چرم سفارش دهید. برای این کار هم می توانید از طریق همین وب سایت اقدام کنید.