پخش مستقیم چرم شترمرغ تبریز

چرم شترمرغ تبریز یکی از انواع چرم های نیمه سنگین است که در مصارف بسیار زیادی از جمله تولید کیف و کفش کاربرد دارد. پخش مستقیم چرم شتر مرغ تبریز مستقیم از شهر تبریز و کارگاه های تولیدی چرم انجام می پذیرد و به دلیل حذف واسطه ها قیمت تمام شده چرم شتر مرغ برای افرادی که از پخش مستقیم آن را خریداری کنند، بسیار پایین تر و مناسب تر در می آید. 

پخش مستقیم چرم شترمرغ تبریز

چرم شترمرغ طبیعی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

چرم شترمرغ طبیعی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟ چرم شترمرغ طبیعی اگر از انواع درجه یک باشد، می‌تواند تا چندین سال برای شما کاربرد داشته باشد، به همین دلیل افراد در هنگام خرید این محصول باید به طبیعی بودن آن توجه نمایند. برخی از مشخصات این محصول که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود، عبارتند از: 

  • طرح خاص: چرم شتر مرغ دارای طرح خاص و منحصر به فردی است که به دلیل کندن بال های شتر مرغ، روی چرم آن نقش بسته اند. چرم شتر مرغ دارای برجستگی های خاصی است و یکی از مواردی که باید به آن اشاره نمود، این است که بال های شتر مرغ فاصله مشخصی از یکدیگر ندارند و به همین دلیل فاصله طرح های روی چرم شتر مرغ نیز نباید با یکدیگر یکسان باشد و از قانون خاصی پیروی کند. 
  • توجه به انعکاس نور: یکی از مشخصه های چرم شترمرغ طبیعی این است که نور را به یک اندازه از خود انعکاس نمی دهد. اگر این چرم را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داده و آن را تکان دهید، متوجه می‌شوید که انعکاس نور در بعضی از قسمت ها بیشتر و در بعضی دیگر از قسمت ها کمتر خواهد بود. 
  • توجه به بو: چرم طبیعی شترمرغ بوی طبیعی حیوانات و یا بوی چربی دارد. اگر در هنگام بوییدن چرم شترمرغ متوجه بوی پلاستیک شدید، بدانید که چرم انواع طبیعی نبوده و از انواع مصنوعی است. 
  • کیفیت رنگ: شاخصه مهم چرم طبیعی درجه یک شتر مرغ کیفیت رنگ آن است. رنگ های استفاده شده در این محصول باید کاملاً با کیفیت باشند و در بعضی از موارد ممکن است متوجه شوید که محصولی که از چرم شتر مرغ تولید شده است، حتی به دست و بدن شما را رنگ می دهد. این محصول به هیچ عنوان از انواع با کیفیت نیست. 

خرید ارزان انواع چرم شترمرغ تبریز

خرید ارزان انواع چرم شترمرغ تبریز فروشندگان و تولید کنندگان زیادی امروزه به کار تولید چرم شترمرغ دسترسی دارند و این محصول را با قیمت های بسیار متفاوتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. عوامل متعددی از جمله وزن چرم، کیفیت، زیبایی، برند چرم و غیره بر روی قیمت این محصول تاثیر گذارند، فروشندگان با در نظر گرفتن این فاکتورها چرم را با قیمت کمتر و یا بیشتری به فروش می رسانند. 

امروزه به دلیل بالاتر رفتن قیمت چرم شترمرغ، بسیاری از خریداران به فکر خرید چرم شترمرغ با قیمت بسیار مناسب هستند، به این منظور می‌توانند با خرید از پایانه های مخصوص اینترنتی برای فروش این محصول را خریداری نموده و آن را با نازلترین قیمت ممکن در بازار به دست بیاورند.