پخش کننده چرم گاوی اصفهان

پخش کننده چرم گاوی اصفهان امروزه این محصول را به صورت کلی و عمده در بازار توزیع می کند. توزیع و پخش این محصول به صورت کلی و عمده است. از این رو، قیمت ها نسبت کاهش می یابد. در نتیجه مشتریان و خریداران می توانند آن را با ارزانترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنند. برای خرید مستقیم این محصول از پخش کننده آن می توانید سفارشات خود را در سایت ما ثبت کنید و خریدارهای خود را به صورت ارزان و بدون هزینه های مازاد انجام دهید. 

پخش کننده چرم گاوی اصفهان

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاوی اشبالت

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاوی اشبالت در میان انواع و اقسام چرم هایی که در بازار وجود دارد، چرم گاوی اشبالت شده از جمله بهترین و مرغوبترین نوع چرم ها میباشد. این چرم دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که سبب می شود، مشتریان و خریداران آن روز به روز در بازار بیشتر شود.

چرم اشبالت نوع از چرم گاوی است که قسمت براق و صاف آن برداشته شده است و به صورت سطحی پرزدار پرداخت شده است. در اصل می توان گفت که به سطح زیرین پوست گاو اشبالت گفته می شود. چرم گاوی اشبالت دارای سطح معمولا ضخیم و جنسی بسیار محکم است. این نوع چرم با عملیات دباغی و رنگ آمیز در کارخانجات چرم سازی تولید می شود و رنگ و جلوه بسیار زیبایی به خود می گیرد. 

چرم گاوی اشبالت در مقایسه با چرم نبوک از مقاومت کمتری برخوردار است. چرم گاوی به دلیل ضخامتی که دارد، به چندین قسمت تقسیم می شود. روی چرم که بهترین نوع چرم گاوی است و محل رویش مو می باشد. اما قسمت تحتانی چرم گاوی که در مقایسه با سایر قسمت های آن مقاومت کمتری دارد، برای تولید چرم اشبالت مناسب می باشد.

این نوع چرم را بعد از این که صیقل داده می شود به حالت مخملی در می آید. این نوع چرم دارای ظاهر مخملی است و به دلیل حس خوشایندی که به مخاطب می دهد، بسیار پر طرفدار می باشد. چرم گاوی اشبالت در رنگ های مختلف قرمز، قهوه ای، آبی، سبز و مشکی تولید می شود و برای فروش به بازار عرضه می گردد. 

روش های فروش چرم گاوی اصفهان

روش های فروش چرم گاوی اصفهان روش های فروش چرم گاوی اصفهان بسیار متنوع و مختلف می باشد. این نوع چرم امروزه به شیوه های مختلف و با راحت ترین و ساده ترین راه برای فروش به بازار عرضه می گردد. از جمله مهمترین و اصلی ترین روش های فروش این نوع چرم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فروش حضوری و مستقیم 
  • فروش اینترنتی و غیر حضوری
  • فروش تلفنی 

همه این روش ها، امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نظر خود یکی از این روش ها را برای خرید انتخاب نمایند و خریدهای خود را انجام دهند.