کارخانه تولید چرم طبیعی گاوی خام

چرم طبیعی یکی از مواد طبیعی است که دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشد و از پوست حیوانات متعددی همچون: گاو، بز، گوسفند، بز غاله و… به دست می آید. کارخانه تولید چرم طبیعی گاوی خام، چرم را از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت بالا تولید می کند و به بازار فروش سراسر کشور به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و استثنایی و با کم ترین سود عرضه می کند.

 

مشخصات ظاهری چرم طبیعی گاوی خام

چرم طبیعی گاوی خام از گروه چرم طبیعی محبوب می باشد که تمام مراحل دباغی را به صورت منظم‌ طی کرده است و حتی رنگ آمیزی شده است و آماده ساخت محصولات چرمی و تبدیل شدن به یک محصول دیگر می باشد. چرم طبیعی گاوی خام دارای مشخصات مخصوصی می باشد که می توان با کمک آن ها چرم طبیعی گاوی را از چرم مصنوعی تفکیک کرد. مشخصات ظاهری چرم طبیعی گاوی خام:

  1. چرم طبیعی گاوی خام دارای بوی خاصی می باشد و بوی پلاستیک و مواد شیمیایی مصنوعی نمی دهد.
  2. چرم طبیعی دارای رنگ ها و طرح های مختلفی می باشد.
  3. چرم طبیعی گاوی دارای ضخامت های مختلفی می باشد و نسبت به نوع ضخامت چرم، کاربرد متفاوتی دارد.
  4. چرم طبیعی گاوی الیاف متراکمی دارد و به همین دلیل بسیار مقاوم می باشد.
  5. چرم طبیعی گاوی خام به دو صورت کلی یافته می شود: به صورت نرم و خشک.
  6. از چرم طبیعی برای ساخت: انواع کیف و کفش مردانه و زنانه، ست مردانه، انواع کمربند ها، انواع لباس های زمستانی، کلاه و دستکش و… به کار برده می شود.

چرم طبیعی دارای انواعی همچون: چرم طبیعی سنگین، چرم طبیعی نیمه سنگین و چرم طبیعی سبک می باشد و هر نوع آن از چرم یک حیوان خاص تولید شده است.

سفارش عمده چرم طبیعی گاوی خام

چرم دارای انواع متعددی می باشد ولی به دو شیوه کلی تولید و عرضه می شود: چرم طبیعی و چرم مصنوعی. چرم طبیعی و چرم مصنوعی خود دارای زیر مجموعه ای از انواع چرم ها با طرح ها، ابعاد، رنگ ها، کیفیت ها و ضخامت مختلفی می باشند و مسلما با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

مرکز فروش عمده چرم طبیعی گاوی خام، اقدام به تولید چرم از مواد اولیه اصل و طبیعی کرده است و چرم با کیفیت خود را به صورت عمده با قیمت مناسب به مشتری های خود عرضه می کند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این مرکز اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرد تا با کیفیت ترین‌ نوع چرم طبیعی گاوی خام خود را با برند معروف چرمساران saran leather به صورت آنلاین و راحت در اختیار مشتری های خود قرار بدهد و مشتری ها محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کند ‌و فرصت ثبت سفارش چرم طبیعی را به مشتری های خود داده است.

مرکز تولید چرم طبیعی گاوی چرم به شما اطمینان قابل قبول می دهد که هرگز از خرید چرم طبیعی درجه یک پشیمان نمی شوید و برای همیشه از خرید خود راضی می مانید.