کشمش پلویی در تهران با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید

وجود آهن و کلسیم نیز مهم است، به ویژه از آنجایی که این دو ماده معدنی از جمله مواردی هستند که در رژیم های غذایی نامتعادل بیشترین خطر کمبود را دارند.

آهن موجود در کشمش پلویی در تهران  برای انتقال اکسیژن مورد نیاز است توسط گلبول های قرمز خون ما و همچنین برای تثبیت آن در عضلات.

علاوه بر این، آهن برای عملکرد مناسب بسیاری از آنزیم ها و پروتئین ها در بدن ما ضروری است.

از سوی دیگر، کلسیم برای انقباض ماهیچه ها، برای ساختار استخوان ها، دندان ها و ناخن ها، برای لخته شدن خون مناسب و برای ارتباط نورون ها در سیستم عصبی استفاده می شود.

در نهایت، در سلطان‌ها، مواد موثره‌ای مانند آرژنین وجود دارد که به گشاد شدن طبیعی رگ‌های خونی کمک می‌کند و در نتیجه محافظ سیستم قلبی عروقی و سایر مواد فعال مانند فنل‌ها است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند و بنابراین قادر به مبارزه هستند.

رادیکال های آزاد مسئول پیری سلولی

بنابراین، سولتانا دارای یک فعالیت پیشگیرانه و ضد سرطانی است و همچنین به متابولیسم صحیح کربوهیدرات ها کمک می کند و باعث کاهش کلسترول می شود.

این مواد پلی فنولی حتی یک اثر ضد التهابی و ضد باکتریایی نیز انجام می دهند و در نتیجه از سیستم ایمنی و سلامت بدن حمایت می کنند.

این عمل ضد باکتریایی در دهان همراه با وجود اسید اولئانولیک باعث محافظت در برابر باکتری ها و تشکیل پوسیدگی دندان می شود.

در نتیجه، یک پیشنهاد کوچک این است که به جای شیرینی های غنی از قند برای محافظت از سلامت دهان خود، از سولتان استفاده کنیم.

نحوه استفاده از سلطان هاسلطان‌ها خشک هستند و می‌توانیم آن‌ها را به‌عنوان میان‌وعده یا صبحانه بخوریم تا انرژی فوق‌العاده‌ای برای مقابله با کل روز داشته باشیم. بعد از اینکه چند ساعت

در آب هیدراته کردیم، می‌توانیم آن را در آشپزخانه استفاده کنیم .

پس از آبگیری مجدد، می توانیم از آن در دستور العمل های آشپزی خود استفاده کنیم.

سلطانا یا کشمش به عنوان یک ماده در آماده سازی قنادی مانند کیک، بیسکویت و سایر دسرها به فروش می رسد.

در غذاهای ایتالیایی شناخته شده، مورد استفاده و حتی سنتی است، به طوری که یکی از مواد ضروری پانتون کریسمس و بسیاری دیگر از شیرینی های معمولی شبه جزیره ما است.