مصرف زردچوبه گلستان 75 گرمی بیماری آسم را درمان می کند

تحقیقات نشان داده است که زردچوبه گلستان 75 گرمی با حذف پلاک‌های حاصل از تجمع پروتئین بتا آمیلوئید بین سلول‌های مغزی که باعث آلزایمر می‌شود، در پیشگیری یا کند کردن پیشرفت بیماری آلزایمر نقش مهمی دارد.

بیماری آلزایمر نیز مدت‌هاست با التهاب در مغز مرتبط است و زردچوبه دارای خواص ضد التهابی و فعالیت آنتی‌اکسیدانی است، بنابراین مصرف منظم روزانه زردچوبه ممکن است راهی موثر برای جلوگیری از شروع بیماری آلزایمر و بهبود حافظه باشد.

یکی از مزایای زردچوبه این است که با کمک به حذف تجمع مواد چرب در مغز و بهبود جریان اکسیژن به آن، از سلامت کلی مغز حمایت می کند.

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که آنتی اکسیدان های موجود در زردچوبه به طور موثر مقاومت به انسولین را کاهش می دهد که ممکن است در پیشگیری از دیابت نوع 2 نقش داشته باشد.

همچنین در بهبود کنترل گلوکز نقش دارد و اثر داروهای مورد استفاده برای درمان دیابت را افزایش می دهد.

البته باید توجه داشت که اثر نامطلوب آن زمانی که با مصرف داروهای قوی دیابت همراه باشد ممکن است برای بیماران دیابتی خطرناک باشد که ممکن است منجر به افت ناگهانی قند خون شود، بنابراین بهتر است قبل از مصرف کپسول زردچوبه با پزشک متخصص مشورت شود.

زردچوبه

تحقیقات نشان داده است که استفاده ساده از زردچوبه به عنوان یک ادویه غذایی می تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد.

معلوم است که کلسترول بالا می تواند منجر به سایر مشکلات جدی سلامتی شود، زیرا به پیشگیری از بسیاری از  بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند.

و می توانید زردچوبه را به صورت پودر به بسیاری از غذاهای سرخ شده مانند تخم مرغ، آب میوه و شیر گرم اضافه کنید، یا ممکن است برای رنگ و رنگ دادن استفاده شود، مثلاً هنگام افزودن آن به برنج، یا زردچوبه را می توان در آن مصرف کرد.

به شکل قرص هایی که می توان از داروخانه ها خریداری کرد.

مشخص شد که کورکومین دارای خواصی است که به  افزایش سلامت و زیبایی پوست، تقویت مو و درمان مشکلات آن کمک می کند.

شاید قوی ترین نتایج در مورد درمان آکنه و اثرات آن، پاکسازی پوست و یکسان سازی رنگ آن ظاهر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.