توزیع کننده چرم گاوی اشبالت ضخیم

چرم گاوی اشبالت ضخیم پس از فرآوری و آماده سازی توسط توزیع کننده آن به مراکز فروش و تولید کنندگان تجهیزات چرمی ارسال می شود. چرم اشبالت چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ در پاسخ به این سوال گفت که سطح زیرین پوست گاو از پرز هایی تشکیل شده است که همین قسمت را اصطلاحا اشپالت یا اشبالت می گویند. این نوع چرم به کمک فرآوری و دباغی تهیه شده و جهت تولید و ساخت انواع مصنوعات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

توزیع کننده چرم گاوی اشبالت ضخیم

چرم گاوی اشبالت باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

چرم گاوی اشبالت باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟ چرم یکی از پر مصرف ترین تجهیزاتی است که سابقه استفاده و به کارگیری آن به صد ها قرن باز می گردد. در واقع زمانی که انسان به برخی وسایل نیازمند شد پی به این موضوع برد که با کمک پوست حیوانات می تواند مایحتاج و وسایل مورد نیاز خود را تهیه نماید.

به دنبال این امر استفاده از انواع پوست حیواناتی مانند گاو مرسوم شد و چیزی که امروزه با عنوان چرم اشبالت گاوی شناخته می شود حاصل تکنولوژی و پیشرفت در این صنعت است.

هر نوع چرم اعم از چرم گاوی ضخیم سطح دارد که براق است. چرم سازان با جدا کردن سطح براق چرم به لایه ای می رسند که به آن اشبالت گفته می شود. این لایه حالت پرز دار داشته و مخملی است. 

یکی از مشخصات اشبالت شباهت آن به جیر است که آن هم نوعی از چرم به شمار می رود. از این گونه چرم ها جهت ساخت وسایل متعدد مانند کیف و کفش زنانه و مردانه، جای کارت بانکی، کیف پول، کمربند، کیف های رسمی و اداری و پالتو استفاده می شود که ضمن دارا بودن قیمت مناسب از زیبایی خاصی نیز بهره مند بوده و در آن تنوع بسیار از جهت تولید مشاهده می شود.

از دیگر مشخصات اشالت ها برش آسان آن است که امکان طراحی و دوخت وسایل مختلف را به آسانی فراهم می سازد. دیگر این که نرم بوده و انعطاف پذیر هستند. از این رو لباس هایی که با چرم اشبالت تهیه می شوند بسیار راحت بوده و به سهولت شکل و قالب دلخواه را به خود می گیرند.

فروشندگان بدون واسطه چرم گاوی اشبالت ضخیم

فروشندگان بدون واسطه چرم گاوی اشبالت ضخیم فروش چرم گاوی بدون واسطه و در ضخامت های مختلف صورت می گیرد. چرم اشبالت یکی از انواع چرم هایی است که به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و مقرون به صرفه از آن برای ساخت تجهیزات مختلفی چرمی استفاده زیادی می شود.

از این رو فروشندگان این حرفه سعی در عرضه این نوع چرم با قیمت مناسب و ارزان دارند و فروش بدون واسطه یکی از روش هایی است که این کالا را با قیمت ارزان تر در اختیار خریداران قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.