تولید کنندگان چرم شترمرغ صادراتی

چرم شترمرغ صادراتی نوعی چرم طبیعی است که از دباغی و فرآوری پوست این حیوان به دست می آید. تولید کنندگان در مراحل مختلف به دنبال استفاده از جدید ترین روش های برای تولید چرم طبیعی شترمرغ می باشند. به همین سبب از شیوه هایی استفاده می کنند که بهترین کیفیت ممکن از این نوع چرم تهیه شده و با طراحی های زیبا مصنوعات چرمی منحصر به فرد از آن قابل ساخت باشد.

تولید کنندگان چرم شترمرغ صادراتی

آنچه باید از چرم طبیعی شترمرغ ممتاز بدانید

آنچه باید از چرم طبیعی شترمرغ ممتاز بدانید یکی از صنایعی که امروزه از رشد و گسترش زیادی برخوردار شده است صنعت رشد و پرورش شترمرغ می باشد. از این رو یکی از تولیدات وابسته در این حرفه تولید مصنوعات چرمی از قبیل کیف، کفش، کاپشن و .. می باشد که از چرم شتر مرغ به دست می آید.

نرمی و لطافت دو مشخصه مهم چرم تهیه شده از پوست شتر مرغ است که در عین حال از زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردار می باشد.

یکی از مشخصات دیگر چرم تهیه شده از این حیوان وجود منافذ و شیار های رشته ای است که آن را به چرمی خاص در میان ارقام مشابه مبدل ساخته است. 

ویژگی های موجود در این نوع چرم آن را به محصولی لوکس و گران قیمت مبدل کرده است که آن را در رده چرم حیواناتی نظیر کروکودیل و مار قرار داده است. از این رو افراد خاص پسند و کسانی که به دنبال مدل های خاص و شیک می باشند چرم طبیعی شترمرغ را بهترین انتخاب ممکن می دانند. 

تولید این گونه چرم ها طی مراحل مختلفی صورت می گیرد که به اختصار عبارتند از:

  • نمک پاشی به منظور جلوگیری از فساد چرم
  • شستشو با آب سرد و آهک دهی به منظور از بین بردن چربی ها و پروتئین های سطح پوست
  • از بین بردن چربی های اضافی و گوشت های داخل پوست حیوان که اصطلاحا لش زدایی نامیده می شود.
  • قرار دادن در محلول شیمیایی

مجموعه مراحل فوق سبب می شود تا این نوع چرم با وجود نرمی و لطافت بسیار از استحکام و تراکم بالایی برخوردار بوده و از این رو به راحتی آسیب ندیده و دچار پارگی نمی شود. از طرفی در برابر رطوبت و گرما دوام بالایی داشته و مقاوم تر از چرم حیوانات دیگری نظیر گاو می باشد.

فروشندگان معتبر چرم شترمرغ صادراتی

فروشندگان معتبر چرم شترمرغ صادراتی فروش چرم شترمرغ به صورت حرفه ای توسط فروشندگان معتبر فعال در این صنعت صورت می گیرد. برخی تولید کنندگان و فروشندگان با هدف صادرات این کالا به کشور های دیگر به تولید آن پرداخته و از این رو آن را با بهترین کیفیت ممکن تهیه و روانه بازار های خارجی می نمایند.

در این زمینه فروشندگان معتبر بهترین منبع جهت دریافت اطلاعات لازم در مورد این نوع چرم به شمار می روند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.