خرید مستقیم چرم بزی خام

چرم بزی خام از نمونه چرم های طبیعی بوده که هنوز عملیاتی نظیر دبّاغی و رنگ ریزی بر روی آن انجام نگرفته و به صورت خام عرضه خواهد شد.

بنابراین افرادی که به حکاکی و سوخته نگاری بر روی چرم می پردازند، نیاز به خرید این محصول را خواهند داشت.

البته با توجه به قیمت بالایی که چرم بزی خام دارد، افراد تمایل به خرید این محصول به صورت مستقیم خواهند داشت، تا در این راستا دیگر مجبور به پرداخت هزینه های جانبی نگردند.

خرید مستقیم چرم بزی خام

3 ویژگی چرم بزی کراست باکیفیت

3 ویژگی چرم بزی کراست باکیفیت در حقیقت چرم کراست به چرمی گفته می شود که عملیات دباغی به طور کامل بر روی آن انجام گرفته، اما رنگ نشده  است. و  از این رو چرم بزی کراست، همان پوست دباغی شده بز می باشد که  به صورت خام و بدون رنگ عرضه  خواهد شد.

و اما برخی از ویژگی های چرم بزی کراست با کیفیت به شرح زیر می باشد.

  1. یکی از ویژگی های بارز چرم کراست با کیفیت، استحکام بالا و دوام این محصول می باشد. بنابراین از چرم کراست بزی در مصارف مختلف که نیاز به استهکام  بالایی دارد، استفاده خواهند کرد. زیرا در این نوع چرم، احتمال پارگی و یا آسیب های فیزیکی به ندرت دیده می شود. 
  2. در ضمن چرم کراست بزی، معمولا به رنگ خاکستری دیده می شود. اما با توجه به  تغییر شرایط محیط می تواند در رنگ های دیگری نظیر رنگ کرم و مشکی هم ارائه گردد.
  3. از سویی دیگر چرم بزی کراست با کیفیت از لطافت و نرمی خاصی برخوردار می باشد و این ویژگی با توجه به نوع پوست بز، ممکن است در درجه های مختلفی تولید گردد. و در مجموع باید گفت که ضخامت و ابعاد چرم بزی کراست با توجه به نوع و اندازه بز تغییر خواهد کرد.

صادرات کلی چرم بزی خام

صادرات کلی چرم بزی خام

چرم بزی خام از نمونه محصولات با کیفیت و پر کاربردی بوده که نه تنها در داخل کشور،  بلکه در بازار های خارجی هم از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 و از آن جایی که عملیات لازم به منظور ماندگاری و دوام چرم بر روی آن انجام گردیده، مناسب برای ارسال به کشور های دیگر می باشد تا در این راستا صنعت گران چرم در سایر کشور ها، عملیات دیگری نظیر رنگریزی و ایجاد نقوش بر روی چرم را مطابق با تقاضای آن کشور عرضه نمایند.

و البته لازم به ذکر است که با صادرات چرم بزی به کشور های دیگر، کمک عظیمی به صادرات محصولات غیر نفتی گردیده و هم چنین موجب ورود ارز به داخل کشور شده است. و در این راستا با ایجاد مشاغل جدید در کشور، رشد اقتصادی چشمگیری در ازاء صادرات این محصول ایجاد خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.