قیمت روز چرم گاو اصل

چرم یکی از محصولات طبیعی است که از گذشته تاکنون برای تولید کیف و کفش استفاده می شده است. قیمت چرم گاو اصل، به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت این محصول از شرایط بازار تاثیر می پذیرد و دچار نوسان می گردد. برای مثال در صورتی که چرم های تولیدی ایران در بازار کم یاب شود، قیمت آن به صورت موقتی افزایش یافته و پس از گذشت این زمان و افزایش تولیدات، به حالت سابق باز می گردد. 

قیمت روز چرم گاو اصل

ویژگی های مهم چرم گاو درجه یک

ویژگی های مهم چرم گاو درجه یک چرم ها انواع مختلفی دارند. چرم گوسفندی، چرم گاوی، چرم شتر مرغ، چرم خرگوش، چرم روباه و … از جمله چرم های موجود در بازار هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. 

چرم گاو درجه یک، انتخاب بسیار مناسبی برای تولید کیف، کفش و بوت می باشد. زیرا این محصول انعطاف بالایی دارد. پس می توان به راحتی بر روی آن انواع طرح ها و مدل های مختلف را پیاده کرد. این نوع چرم در عین داشتن انعطاف زیاد، از مقاومت بالا نیز برخوردار است. بنابراین با گذر زمان پوسته پوسته نمی شود. 

این محصول قابلیت رنگ پذیری بالایی ندارد. بنابراین بیشتر با رنگ های طبیعی قهوه ای، مشکی و یا نسکافه ای یافت می شود. چرم گاوی بسیار سبک است و برای مصرف کنندگان احساس ناراحتی و سنگینی ایجاد نمی کند. 

الیاف این چرم کاملا فشرده به یک دیگر هستند. بنابراین این محصول دارای بافت محکمی می باشد و اصطلاحا نخ کش نمی شود. 

سطح چرم گاوی کاملا صاف است و فاقد هر گونه برآمدگی، شکستی، ترک خوردگی و … است. این نوع چرم بسیار مناسب استفاده تولید پالتو زنانه و مردانه است و به دلیل صاف بودن، به راحتی قابل پرداخت می باشد. 

برند تولید کننده چرم نیز امری بسیار مهم و تاثیر گذار بر روی کیفیت چرم است. خریداران توجه داشته باشند تا برای خرید چرم اصل، حتما به برندهای معتبر مراجعه نمایند تا دچار ضرر مالی نشوند و چرم تقلبی دریافت نکنند. 

عرضه ارزان قیمت چرم گاو اصل

عرضه ارزان قیمت چرم گاو اصل عرضه چرم گاو اصل، با قیمت ارزان و به صورت مستقیم در این سایت انجام می شود. تولید کنندگان حاضر در سایت این محصول را با ضمانت اصالت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند‌. 

فروش این چرم به صورت خام و پرداخته شده انجام می شود. کارگاه های تولید مصنوعات چرمی، می توانند این محصول را در تناژ بالا تهیه کنند و برای ساخت انواع کیف و کفش و پالتو بهره ببرند. خرید عمده این محصول باعث می شود قیمت هر متر یا هر کیلو چرم بسیار ارزان تر و به صرفه تر باشد. هم چنین باعث می شود نیاز مرکز تولید کننده به مدت طولانی پوشش داده شود و این مرکز از خرید مجدد محصول بی نیاز گردد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.