گریپ فروت امروز این بیماری ها را درمان می کند

مواد غذایی مانند چربی،و گریپ فروت امروز حاوی نوت کاتون است که به افزایش فعالیت پروتئین کیناز فعال کمک می کند، لازم به ذکر است که تولید انسولین در مقادیر مناسب که بعد از غذا بیش از حد نباشد، علاوه بر کاهش ذخیره سازی، به پردازش بهتر مواد غذایی در بدن کمک می کند تا از آن به عنوان منبع انرژی استفاده شود.

که منجر به افزایش متابولیسم انرژی، کاهش وزن بدن و کاهش تجمع چربی در شکم می شود علاوه بر این، مشخص شد که عصاره های الکلی دانه های گریپ فروت ممکن است به کاهش سطح گلوکز و چربی کمک کند.

با توجه به بررسی چندین مطالعه حیوانی انجام شده در دانشگاه غربی انتاریو در سال 2013، همچنین ثابت شده است که رایحه روغن گریپ فروت احساس طراوت می دهد که به فعال شدن عصب سمپاتیک در بافت چربی کمک می کند که ممکن است باعث تجزیه چربی ها شود.

بنابراین افزایش وزن را کاهش می دهد، در طول دهه 1930، آنچه به عنوان رژیم گریپ فروت یا رژیم هالیوود شناخته می شد ظاهر شد، و این رژیم دارای الگوهای مختلفی است، از جمله الگوهایی که به محدود کردن مصرف کربوهیدرات ها و قندها و خوردن مقادیر زیادی از غذاهای غنی از چربی یا چربی بستگی دارد.

گریپ فروت

کلسترول و پروتئین، علاوه بر مصرف گریپ فروت در حین یا قبل از هر وعده غذایی، و اکثر الگوهای این رژیم مستلزم کاهش قابل توجهی در تعداد کالری مصرفی است که ممکن است به 800 کالری برسد، اگرچه الگوهای زیادی وجود دارد، اما فرض اصلی رژیم غذایی مبتنی بر گریپ فروت، خوردن آن قبل از خوردن وعده های غذایی اصلی روزانه برای مدت زمانی بین 10 تا 14 روز است.

شایان ذکر است که این رژیم دارای چندین نکته منفی است، از جمله اینکه ناسالم؛ از آنجایی که این میوه کالری کمی دارد و غذاهای مغذی زیادی را شامل نمی شود و این رژیم ممکن است در صورت رعایت دو بار مصرف گوشت، مصرف چربی های اشباع شده را افزایش دهد، علاوه بر این، این میوه فاقد آنزیم هایی است که به سوزاندن کمک می کند.

کالری همانطور که برخی معتقدند، کارشناسان نشان داده اند که تاثیر گریپ فروت در کاهش وزن در طول این رژیم می تواند ناشی از محتوای آب آن باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.